Державний навчальний заклад "Дніпровський транспортно-економічний коледж"

Дніпровський транспортно-економічний фаховий коледж

На якій спеціальності Ви бажаєте навчатися?
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
Всього голосів:
Перший голос:
Останній голос:

До зікічення прийому заяв на денну форму навчання на основі ПЗСО (11 класів) без ЗНО залишилося

Спеціальність 275 Транспортні технології (за видами) - ПРО СПЕЦІАЛЬНІСТЬ

Зміст статті

- ПРО СПЕЦІАЛЬНІСТЬ -

 

Станція Дніпропетровськ

Залізничний транспорт – вид транспорту, що здійснює перевезення вантажів і пасажирів по рейкових шляхах. Він у силу своєї надійності, регулярності, можливості перевезення вантажів і пасажирів незалежно від пори року і погодних умов, малого ступеня впливу на навколишнє середовище (у порівнянні з іншими видами транспорту), невеликої енергоємності перевізної роботи (споживання енергії на залізничному транспорті в 6 разів менше, ніж в авіації, і в 3 рази менше, ніж на автотранспорті) широко використовується як у внутрішніх, так і в міжнародних зв'язках.

Залізничний транспорт України по загальній довжині шляхів (23тис.км.) посідає четверте місце у світі (після США, Росії, Канади). По вантажообігу він виконує основні обсяги перевезень - 40-50% (навіть у рік найбільшого спаду - 1997 - понад 40%), а по пасажирообороті є незаперечним лідером - на нього доводиться 50-70% загального обсягу перевезень. Перевізна робота, здійснювана на залізницях України, майже дорівнює обсягу, який виконується  залізницями країн ЄС разом взятими. Розгорнута довжина залізничних ліній європейських країн перевищує існуючу в Україні в 4.2 рази, рівень перевезень вантажів на один жителя в Україні в 3.3 рази вище їхнього сумарного значення по європейських країнах. Це говорить про більше високу вантажонапруженість і інтенсивність залізниць України в порівнянні з європейськими. Роль залізничного транспорту в системі транспортних комунікацій України підсилюється й тим, що через територію держави пролягають основні транспортні трансєвропейскі коридори: Схід-Захід, Балтика-Чорне море. Зокрема, трансєвропейска залізнична магістраль Е-30, що бере початок у Берліні, перетинає Україну по маршруту Мостиска-Львів-Київ і йде далі до Москви. Вона ж на території Польщі перетинається зі швидкісними магістралями Е-59 і Е-65, і створює можливість швидкісного залізничного сполучення майже між всіма державами Європи.

Із входженням України в європейський економічний простір зі збільшенням у зв'язку із цим обсягів вантажних і пасажирських перевезень, значення залізничного транспорту зростає.

Залізничні колії поєднанні разом з іншими видами транспорту і утворять територіальні з'єднання шляхів, технічних засобів і служб перевезень, що включають всі види взаємодіючого транспорту. У транспортній системі України залізничний транспорт тісно взаємодіє з автомобільним транспортом (із трасою Харків - Ростов на Донові, шосе Харків - Севастополь та ін.), річковим (з портами на Дніпрі, Десні, Дунаї), морським (у портах Одеса, Миколаїв, Херсон) і іншими видами транспорту. Скоординованість  дій всіх видів транспорту забезпечує ефективні блокові, змішані зв'язки, у яких росте роль контейнерних перевезень,  як самого прогресивного способу доставки продукції.

Ukrainian English Polish Russian
Хто відвідує сайт:
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
Всього голосів:
Перший голос:
Останній голос: