7. Інформаційний напрямок
Для допомоги викладам та кураторам в проведенні навчальних та виховних заходів, які планувались МОН України протягом семестру, надані методичні поради і видані інформаційні бюлетені з необхідної в роботі інформацією:
- лист МОН № 1/9-410 від 31.08.15 року «Про методичні рекомендації до відзначення 70-ї річниці завершення Другої світової війни»,
- № 1/9-448 від 22 вересня 2015 року «Щодо заходів з відзначення 25-ї річниці Революції на граніті»,
- лист МОН № 1/9-455 від 25.09.15 року «Щодо заходів з відзначення Дня захисника України»,
- лист МОН № 1/9-458 від 25 вересня 2015 року «Про виконання Плану заходів з проведення у 2015 році Всеукраїнського тижня права».
- на сайті Освіта.ua розміщена пропозиція міністерства щодо вивчення програмного забезпечення «1-С Бухгалтерія».
- лист МОН № 1/9-549 від 17.11.15 року «Щодо заходів до Дня пам’яті жертв голодоморів» та ін.
Видано 17 методичних бюлетенів з популяризацією досвіду та досягнень викладачів коледжу.
Інформація щодо виконання наказів з моніторингу, внесення змін до критеріїв оцінювання знань студентів під час екзамену, рекомендації з моніторингу головам предметних комісій та завідуючим відділеннями, рекомендації з планування підвищення кваліфікації на наступний навчальний рік та ін. розміщувалась в електронному вигляді на 2 сервері. Оптимізація інформаційного потоку мала зворотній зв'язок зі всіма структурними підрозділами, з яким співпрацює НМЦ, це призводило до суттєвої економії робітничого часу.
Завдяки внутрішній комп’ютерній мережі здійснювалось систематичне оновлення електронної навчально-методичної документації з забезпечення навчальних дисциплін у бібліотеці коледжу. Нова та оновлена навчально-методична документація (СРС, практичні роботи, лекції викладачів, узагальнення досвіду, посібники, візуальне супроводження занять та ін.) перевірялась методистом з МР Лутак Н.А. і надавалось у бібліотеку.
У квітні-червні робітники методичного кабінету завершили внутрішню ревізію методичних розробок. Мета – упорядкування та оптимізація існуючих розробок, систематизація їх по напрямках навчально-виховного процесу, створення переліку розробок і надання практичної допомоги викладача з основних видів методичної роботи. Розробки викладачів, які містили тільки елементи викладацької праці повернені їх власникам та в предметні комісії для використання в навчально-виховному процесі. Створений електронний перелік наявних кращих методичних матеріалів з різних напрямків викладацької роботи сприятиме пожвавленню у використанні методичної бази коледжу викладачами, зручності проведення та планування навчально-виховного процесу у предметних комісіях та на відділеннях.