ЗВІТ ПРО НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНУ РОБОТУ В КОЛЕДЖІ У 2015-2016 Н.Р. - 8. Відкриті заняття

Зміст статті

8. Відкриті заняття

Протягом навчального року в коледжі проведено 21 відкрите заняття та 41 виховний захід, більшість з яких проведена на високому навчально-методичному та результативному рівні. Заняття проходили  в нестандартному вигляді з застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій, експериментів, інтерактивних методів навчання. Викладачі  яскраво показали педагогічні здобутки, зростання майстерності.

Найцікавішими за формою, змістовним наповненням і результатами роботи студентів були заняття викладачів Дмитренко І.В., Сімакової О.А., Кузьміной Н.О., Єйхман О.А., Карманова О.В., Нурулліної О.М., Стрижака І.М., невдалими  були 2 заняття Бойко Т.В.

Таблиця 10 Порівняльний графік кількості викладачів, що атестуються, до кількості проведених відкритих занять та виховних заходів

 

Новою формою, яка позитивно впливає на професійне зростання студентів, є відкритий захист курсових робіт та проектів, заняття з організації дипломування. Якщо в минулі роки вона застосовувалась епізодично, в цьому навчальному році викладачі Плешкун С.В., Стрижак І.М., Товстик Р.І., Ярмошенко М.В. запроваджують її в систему роботи. 

Нова форма відкритого заняття у вигляді педагогічного експерименту запроваджена Кривою Н.І. з загальноосвітньої дисципліни «Інформатика». Метою експерименту був пошук найбільш впливових та цікавих для студентів форм організації семінарського заняття та впровадження отриманого досвіду в педагогічну діяльність викладачів предметної комісії. Під час заняття викладач застосував кілька ефективних методик впливу на активізацію розумової діяльності студентів: ігрові методи, інформаційно-комунікаційний контроль знань, поєднання командної роботи та індивідуальної та ін.

В останній час намітилась тенденція до демонстрації власних педагогічних здобутків, особливо в незвичайних комбінаціях, що підтримується НМЦ.

Суттєво збільшилась завдяки перспективному плануванню підвищення кваліфікації кількість відкритих виховних заходів. Змістовність, якість, інноваційність форм виховної роботи знаходяться в позитивній динаміці.

Відкриті заняття та заходи користуються серед викладачів значною увагою і попитом. Так протягом навчального року відвідали відкриті заняття, як фестивалі методичних знахідок, 48 викладачів, відкриті виховні заходи, що проводяться за правилом після аудиторних занять, відвідали 56 викладачів. Цікавляться відкритими заняттями та відкритими заходами переважно голови предметних комісій, заступники директора та методисти коледжу, викладачі-методисти, ті з викладачів, що готуються до підтвердження категорії або її підвищення. Надзвичайно мала кількість викладачів 1 категорії, 2 категорії та спеціалістів, що відвідують відкриті заняття (14).

Під час огляду-конкурсу на кращу методичну розробку відкритого заняття було надано 33 роботи. Кращими  відкритими лекціями з 15 робіт визначено матеріали  викладачів Новицької Л.Л., Нурулліної О.М., Ейхман О.А., Кривчик С.І. Кращими розробками семінарського заняття визнано матеріали викладачів Ейхман О.А., Дмитренко І.М., Плєшкової І.М. Кращими розробками практичного заняття визнано розробки викладачів Видмиша Ю.А. , Кривчик С.І. , Рудюк Н.В.

Вперше за останні роки визначались кращі розробки відкритих занять з навчальної практики: Сердюков С.М., Плешкун С.В.

У виставковій залі методичного кабінету представлені кращі здобутки викладачів з застосування інноваційних методик та технологій під час навчально-виховного процесу.


📍 Адреса: 

49041 Україна м. Дніпро вул. Технічна (Трудових резервів) 4 

Переїзд від Залізничного вокзалу:

Маршрутним таксі "Аеропорт-Вокзал" № 60 - до зупинки "Коледж"

Маршрутним таксі "Аеропорт-Вокзал" №109 - до зупинки “Коледж”

Від вулиці "Робоча" та площі "Соборна":

Тролейбус № 19 та 21 - до зупинки "Трудових резервів"

☎️ Контакти:

Приймальня директора:

(056) 720-92-31

Приймальня комісія:

(066) 263-55-98, (066) 216-85-25

Підготовчі курси:

(096) 804-43-33

✉️ E-mail: dtret1@ukr.net

Ми у соц мережах:

                 

 

Телеграм чат-боти: