1. Підвищення якісного складу викладачів коледжу (за результатами атестації)
Відповідно педагогічній ідеї коледжу цілеспрямовано проводилась методична та організаційно-методична робота з підвищення гуманізації навчання, вдосконалення педагогічної техніки, педагогічної технології, розвитку педагогічних здібностей. Відслідковувалась результативність роботи викладачів за різними напрямками діяльності.
Через діючу у коледжі систему допомоги викладачу з питань підвищення кваліфікації та з метою поліпшення професійної майстерності викладачів у коледжі проводилася системна методична робота з підвищення рівня педагогічної майстерності, яка сприяла взаємному збагаченню членів педагогічного колективу педагогічними знахідками, давала змогу молодим викладачам вчитися педагогічної майстерності у досвідченіших колег та демонструвати власні досягнення, забезпечувала підтримання в педагогічному колективі духу творчості, прагнення до пошуку кращих засобів організації навчально-виховного процесу.
Результатом стала чергова атестація 16 викладачів та позачергова – 5 викладачів, де підвисили кваліфікацію і отримали 2 категорію – 1 викладач, 1 категорію –4 викладача ( з них вперше – 3 особи), вищу – 11 викладачів ( з них 4 викладача вперше), вперше отримали звання «викладач-методист» 2 особи, підтверджено звання - 3 викладачам. Рівень педагогічної майстерності викладачів відповідає кваліфікаційним вимогам.
Таблиця 1 Якісний склад викладачів коледжу з урахуванням атестації 2015-2016н.р.
Якісний склад викладачів значно покращився – на 8,1%. Коледж використав при цьому власні внутрішні резерви, системна робота з року в рік з викладацьким складом надала позитивний результат у підсумку підвищення фахової майстерності.
20 викладачів стажувалися протягом року з метою підвищення педагогічної майстерності. ( У 2013-2014 н.р. пройшли стажування 16 викладачів, у 2014-2015 н.р. - 23 викладача.)
Робота над індивідуальними планами підвищення кваліфікації є етапом зростання фахової майстерності викладачів та етапом підготовки до атестації, тому цей напрям ретельно контролюється. Кращі надбання викладачів фіксуються в авторській електронній програмі «Викладач».
Результати реалізації планів підвищення кваліфікації контролювала спеціаліст Дирда В.О. В разі потреби методисти надавали організаційну та методичну допомогу викладачам. Такої постійної допомоги потребували протягом семестру до 40 викладачів, що значно менше в порівнянні з минулим роком(60). Більшість з викладачів своєчасно і якісно виконували заплановану роботу та надавали підтверджуючу інформацію до методичного кабінету або головам предметних комісій.
Всі викладачі в повному обсязі виконали індивідуальні плани підвищення кваліфікації за 2015-2016 н.р. та мають відповідні категорії рейтингові показники в роботі. Але є викладачі, які кожного року затримують виконання планів з підвищення кваліфікації. Станом на 15 червня не виконали планів підвищення у 2015-2016 н.р. 4 викладача: Єлізарьєв Д.Ю.(1), Ніколаєв В.А. (1), Золоторог А.В.(2), Каліберда С.І.( 1).
Для викладачів, які мають заборгованості з виконання планів індивідуального підвищення кваліфікації, проводились індивідуальні консультації з методистом та співробітниками НМЦ, при необхідності проводились у методичні дні викладачів індивідуальні заняття в методичному кабінеті з вивчення кращого досвіду викладачів коледжу (Гусейнов Р.О., Нєчєухіна К.О., Монастирська К.Г., Бойко К.М., Видмиш Ю.А., Карманов О.В. та ін.)