Державний навчальний заклад "Дніпровський транспортно-економічний коледж"

Дніпровський транспортно-економічний фаховий коледж

01 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
На якій спеціальності Ви бажаєте навчатися в 2024?
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
Всього голосів:
Перший голос:
Останній голос:

Клуб «Маркетолог»: майстер-клас Віталія Осадчого, директора стартапу UA EN Scientific Translation

19 жовтня 2017 року в Університеті імені Альфреда Нобеля відбулося засідання міського клубу Маркетолог під керівництвом завідувача кафедри Міжнародного маркетингу, д.е.н., професора І.В. Тараненко, на якому обговорювалися питання становлення маркетингу в Україні та за кордоном, сучасний стан міжнародного маркетингу в умовах глобалізації.

В рамках засідання клубу відбувся майстер клас Віталія Осадчого, директора стартапу UA EN Scientific Translation, на тему «Світові бренди на українському ринку. Історія і майбутнє».

У роботі взяли участь студенти 2 і 3 курсу спеціальності «Маркетинг» та студенти 4 курсу спеціальності «Менеджмент» Дніпровського транспортно-економічного коледжу, студенти 3 курсу спеціальності «Маркетинг» Університету імені Альфреда Нобеля, викладачі.

Віталій Осадчій присвятив свій майстер-клас становленню та розвитку світових брендів на українському ринку. Розкрив з практичної точки зору вимоги до фахівця з міжнародного маркетингу та проблеми, які виникають перед молодими та досвідченими маркетологами в умовах сучасних глобалізаційних викликів. Значну увагу було приділено можливостям, які відкриває професія маркетолога перед майбутніми фахівцями. Було розкрито основні засоби маркетингового впливу на споживача, можливості якісної вищої освіти з міжнародному маркетингу та конкурентні переваги фахівця з маркетингу на сучасному ринку праці.

Студенти – учасники та гості клубу взяли участь у дискусії щодо особливостей входження світових брендів на український ринок в період загострення економічної нестабільності. Проведено обговорення ролі міжнародного маркетингу у професійній діяльності та повсякденному житті. Усі присутні отримали найсучасніші знання та опрацювали корисні навички майбутньої професії маркетолога.

  

Календар новин

Березень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Хто відвідує сайт:
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
  • Голосів: (0%)
Всього голосів:
Перший голос:
Останній голос: