Клуб «Маркетолог»: майстер-клас Віталія Осадчого, директора стартапу UA EN Scientific Translation

19 жовтня 2017 року в Університеті імені Альфреда Нобеля відбулося засідання міського клубу Маркетолог під керівництвом завідувача кафедри Міжнародного маркетингу, д.е.н., професора І.В. Тараненко, на якому обговорювалися питання становлення маркетингу в Україні та за кордоном, сучасний стан міжнародного маркетингу в умовах глобалізації.

В рамках засідання клубу відбувся майстер клас Віталія Осадчого, директора стартапу UA EN Scientific Translation, на тему «Світові бренди на українському ринку. Історія і майбутнє».

У роботі взяли участь студенти 2 і 3 курсу спеціальності «Маркетинг» та студенти 4 курсу спеціальності «Менеджмент» Дніпровського транспортно-економічного коледжу, студенти 3 курсу спеціальності «Маркетинг» Університету імені Альфреда Нобеля, викладачі.

Віталій Осадчій присвятив свій майстер-клас становленню та розвитку світових брендів на українському ринку. Розкрив з практичної точки зору вимоги до фахівця з міжнародного маркетингу та проблеми, які виникають перед молодими та досвідченими маркетологами в умовах сучасних глобалізаційних викликів. Значну увагу було приділено можливостям, які відкриває професія маркетолога перед майбутніми фахівцями. Було розкрито основні засоби маркетингового впливу на споживача, можливості якісної вищої освіти з міжнародному маркетингу та конкурентні переваги фахівця з маркетингу на сучасному ринку праці.

Студенти – учасники та гості клубу взяли участь у дискусії щодо особливостей входження світових брендів на український ринок в період загострення економічної нестабільності. Проведено обговорення ролі міжнародного маркетингу у професійній діяльності та повсякденному житті. Усі присутні отримали найсучасніші знання та опрацювали корисні навички майбутньої професії маркетолога.